بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : شنبه 4 شهريور 1391
نویسنده : داني

همان طور که انتظار می رفت، Black Ops 2 در آینده ای نزدیک رخ می دهد. زمانی که “جنگ سرد قرن بیست و یکم در حال وقوع است و تکنولوژی به کار گرفته شده تسلیحات مدرنی ایجاد کرده است که نسل جدیدی از جنگاوری را به ارمغان آورده است.”

همچنان هیچ اطلاعات خاصی از مکان وقوع بازی منتشر نشده است. اما در یکی از تصاویر به دست آمده از تیزر تریلر بازی نشان شهر لس آنجلس به چشم می خورد. قبلا اشاراتی به مکان هایی از قبیل چین، ژاپن و افغانستان شده بود.

ادامه ی Black Ops چیزی کمتر از یک سورپرایز برای طرفداران این بازی است. چرا که در گذشته اشارات زیادی به وجود این بازی شده بود. در ماه های گذشته شایعات بسیاری پیرامون این بازی منتشر شده اند که تقریبا بسیاری از آن ها به حقیقت پیوست. خرده فروشان اسپانیایی و فرانسوی قبلا عملیات سری ۲ را در لیست پیش فروش خود قرار داده بودند. و یکی از کارمندان یک استودیوی هنری در رزومه ی کاری خود نامی از این بازی اورده بود.

به علاوه، اواخر ماه گذشته (آپریل) بیشتر خبرها پیرامون این بازی می چرخید، تا جایی که اطلاعاتی از این بازی منتشر شد. یک تصویر از بازی درز کرد و در نهایت تاریخ انتشار آن همراه با یک عکس به عنوان تصویر جلد بازی منتشر شد. و وبسایت معتبر IGN نیز خبر از این بازی داد. پس از آن اکتیویژن رسما اعلام کرد که از یک ندای وظیفه ی جدید رونمایی خواهد کرد. همه چیز آماده بود تا این بازی روز اول ماه می معرفی شود.

Call of Duty: Black Ops تا این لحظه همچنان موفق ترین بازی سری از لحاظ آمار فروش با ۲۵ میلیون نسخه فروش از موعد انتشار تا اگوست ۲۰۱۱ است. MW3 برخلاف این بازی با این که یک فروش سریع را تجربه کرد و به آمار بالایی دست یافت، اما صدر نشینی در جدول فروش را خیلی زود به بازی های دیگر واگذار کرد و حتی برای یک بار هم وارد لیست پرفروش ترین های NPD نشد، در حالی که BO برای یازده ماه متوالی در بین ۱۰ بازی اول این امار قرار داشت.

طبق وعده ی مقرر اکتیویژن امشب در خلال بازی های پلی آف بسکتبال NBA یک نمایش از ندای وظیفه ی جدید خواهد داشت.

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب